Tuesday, March 6, 2012

AZA @ TK - Teacher's Review

Salam,

Saya dan suami pegi jumpa cikgu sekolah AZA tadi...
mcm report card day laa..
Alhamdulillah, saya sangat bersyukur dgn progress AZA.
Teacher A*ura & Teacher *at dia kata, AZA ni sangat senang utk di handle.
Kalau ada 10 orang mcm AZA, both teachers kata, handle 3 classes pon takpe...
senang hati saya mendengarnya... Alhamdulillah.
Since AZA dah boleh membaca, and sometimes do simple math, teacher dia kata dorang kena pikir cara lain nak kasik menda tu challenging to him.

Tapi saya gembira bila teacher kata AZA tu mcm abang dalam kelas tu...
Sbb dia selalu abis dulu kalau teachers kasik apa2 kerja, and dia akan tolong kawan2 dia pulak...
kadang2 teacher sampai tegur jgn tolong, tp dia tetap tolong bila teacher pandang tempat lain...

Saya selalu doa AZA jadik abg yg baik utk adik2 dia...
walaupon dia takde adik betul lagi, saya tetap gembira he has shown that good character,
towards his friends dan jugak cousin2 dia... Alhamdulillah

In uniform for K2 class



No comments: