Monday, November 10, 2008

Kena Beli Jugak...

Salam...

Finally, beli jugak aku bola bowling tu... Ishhh... lepas asyik terbakar jek telinga aku dengan 'usikan2 manja' bowling team aku (hati punya terbakar toksah cakap laa kan)... I'm RM309 broke! Dang! Baik aku beli baju ke, kasut ke... hish!
Ni semua nak jaga imej punya pasal laa ni... Bukan aku laa, tp dorang... main pakai house ball + house shoes cukup laa kan.. janji aku maintain jatuhan pin aku... tp tak, sbb main utk tpt keja aku yg 'superior' status quonya, so kena laa jaga imej... eleehhh, imej pebenda nak jaga, kalau aku beli bola sendiri nanti, baling hancuss... baik toksah!

tgk laaa, besok aku ada training... so that'll be my first try/ get lucky with that ball... haritu try masa beli cam tak best jek baling... cuak gak! tak ke sia2 aku dah buang duit, in the end I still wanna use house ball... sbb rasa ada connection lagi ngan bola itu? boleh ke??? adakah akan terbakar telinga/ hati aku lagi??? lantak laaa...

sbb yang pentingnya... bola + kasut + bag tu aku boleh claim dari points flexi aku... heheheh...

p/s: To my wonderful AZA: eh, you are 19-mo today laa, sayang... Happy Birthday... love you, son!

No comments: