Monday, May 25, 2009

Tadaaaa...

Salam...

yeayyyy... presenting my latest solution to the problem that I'm facing with my Iphone... (after couple of visits to the cutthroat 'piranhas' @ lowyat (tapi tak betul2 gak, lagi rosak ada laa)...


x
xx
xxx
xxxx
xxxxx
xxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxx
xxxxxx
xxxxx
xxxx
xxx
xx
x




LG Arena...

What makes me choose this new toy to replace the previous one? Coz they nicknamed this phone 'Iphone-3G-Killer' (sbb aku suka Iphone aku yg 2G tu, so kalau dah 3G pon dah ada pembunuhnya, apatah lagi version 'otai' aku tuh!)... read this to know further...

p/s: I'm loving it... walaupon yup, it's not oooohhh, aaahhhhh like the first time you flirt with Iphone, but for me this is so perfect...

5 comments:

Unknown said...

sangat santek la itu LG...

aku berkenan gak tp azrai kata selagi aku x pandai pakai omnia jgn harap nk tukau lain....huhu

Roz Razalli said...

yeee sangat chantek, lin!

tapi aku tak abis godek2 lagi...

alaa, omnia tu sekejap jek kau boleh pass.. ko study laa bersungguh2, pastu tunjuk kehandalan depan suamimu itu, kalau dia puas hati, terus mintak tukau... (tapi kau kena study mcm masa finals dulu, demi utk menjawab soklan saja, pastu habih lupa! ahahahahahhaha)

mslvoe said...

congrats dear. iphone ade prob ker?

Roz Razalli said...

sha, ada prob... takleh nak access WiFi dah, my speaker dah kurang dengar, dan dah ada garisan2 dekat screen I... sakit hati tau! Hantar nak betulkan satu benda jek, sekali lagi rosak banyak... dah laa bayar mahal!

D.N.A.S said...

Lucky I decided to defer my iPhone purchase....