Wednesday, February 25, 2009

Tergezut Tau!

Salam...

malam tadi lepas dinner salad sayur rebus + buah2an Domino's Pizza, mak called...

Mak: Ju*u baru called mak, abg Jan (abg aku) baru bawak Adib pegi hospital...

Aku: Kenapa? (aku mcm guna tone biasa, sbb abg aku kadang2 mmg pegi hospital bila anak dia demam)

Mak: Adib ni haa tertelan coin...

Aku: Astaghfirullah...

Tu laa kejadian mlm tadi... Adib, Adib... memang u ni penuh ngan surprise laaa... hari tu jari tersepit kat basikal laaa.. jatuh toksah cakap laa kan... benjol sana sini pon banyak kisah...
What laa you... but as some people said, anak jantan kena ada experience mcm ni... haaa, hero aku pon ada kejadian dia tersendiri, kepala lutut termasuk dalam nestum panas, yg sedang dimakan oleh Aunty I*ja nya itu... konon2 nya nak tumpang duduk sebelah aunty dia tu, sekali tersalah budget, terus lututnya parking dalam tu... kesian dia, dah ada 'cop mohor' kat lutut tu, pasal nestum plak tu... *lol*... kesian anak mommy...

by the way, adib punya kes plak, Dr. x-ray mlm tadi gak, and mmg nampak 20sen dalam perut dia... (macam magic lak makan2 duit ni)... kesian anak buah aku tu, tak pasal2 kena makan ubat yg buat dia poo- poo banyak kali... supaya duit itu dapat diwithdraw... kalau tak gak, Dr. will have to do something on him tonite.. ok, adib... make sure you poo-poo ok? mommy roz hopes things will be better, Insya Allah...

dah lepas ni toksah makan duit... makan nestum! tapi jgn jadik cam your wonderful cousin, adam... terendam lutut dalam nestum itu... take care! mmuuuaahhhh!

subject identified... wearing helmet! (time ni tgh tunggu Dr. nak kasik ubat, muka ttp maintain)

apa perasaan anda? (answer: takde perasaan, rasa biasa saja bila dah telan...)

my hero... ('cop mohor' terlindung time nih)

No comments: